Snabb leverans ikonSnabb leverans
Hämta i butik loggaHämta i butik
Livstid garanti loggaLivstidsgaranti
Snabb leverans
Condor loggaBlubird logga
Produkter
Information
Vanliga frågor (FAQ)
Om oss
Nyheter & press
0500 50 24 00
info@conorverktyg.se
Avtalsprodukter %
Priser exkl. moms

Vanliga frågor

Vår FAQ-sektion är här för att hjälpa dig att snabbt hitta informationen du behöver, så att du kan fortsätta med det som är viktigt för dig.

Trasig eller defekt produkt
Om du mottagit en trasig eller defekt produkt ber vi dig skapa ett garantiärende.

För att registrera ett garantiärende ska du kontakta info@personverktyg.se och märk ditt mejl med GARANTI i ämnesraden.

Följande information ska finnas med i ditt mejl:
  • Ordernummer - numret finns på din orderbekräftelse från när du köpte produkten. Om du inte har något ordernummer ber vi dig söka fram ordern via Mitt Konto Tidigare ordrar
  • Artikelnummer på produkten det gäller.
  • Tydlig felbeskrivning.

Ju mer detaljerad beskrivning du kan ge, desto snabbare och effektivare kan vi hantera ditt garantiärende och ge dig den hjälp du behöver.
Svarade detta på din fråga?
Ja
Nej
Hittar du inte svar på din fråga?